TikTok Annonsering: Endelig mulig å nå ut regionalt i Norge!
Spennende nyheter for bedrifter som ønsker å målrette annonsering på TikTok! Plattformen har endelig lansert regional annonsering i Norge, noe som gir en unik mulighet til å nå ut til
Spennende nyheter for bedrifter som ønsker å målrette annonsering på TikTok! Plattformen har endelig lansert regional annonsering i Norge, noe som gir en unik mulighet til å nå ut til
I dagens digitaliserte hverdag er tilstedeværelse på sosiale medier en uunnværlig del av enhver strategi.
Fra 1. juli 2023 slutter Google Analytics å behandle data i dagens Universal Analytics (UA), og da er det Google Analytics 4 (GA4) som gjelder. Er du klar for den
Det eksisterer et hav av nettsidebyggere der ute, både avanserte og mindre avanserte. Jeg vil i dette blogginnlegget ta for meg verktøyet vi bruker, og sammenligne med to andre verktøy
TikTok er en plattform der personer kan dele korte videoer, alt fra sekunder til max 3 minutters videoer. Denne appen ble lansert i 2017, og har blitt veldig stor de
Kommentar: Dette er et gjesteinnlegg skrevet av Thea (16) som har vært på utplassering hos oss. Hvordan vi unge bruker sosiale media Det de fleste unge bruker sosiale media mest
Når du starter en bedrift vil det være en viktig oppgave å lage en visuell profil hvor farger er sentralt. En visuell profil skal inneholde retningslinjer for hvordan bedriften bruker
I dette blogginnlegget skal jeg vise frem noen av verktøyene vi i Utheve bruker daglig. Vi har siden etablering av byrået alltid vært åpen for å prøve nye verktøy når
Den store personverns-oppdateringen iOS 14.5 er nå lansert. Oppdateringen kom med endringer i personvern og datalagring som nå gir brukerne selv muligheten til å velge hvilken data som blir delt med
Nettsiden er den viktigste delen av markedsføringen. Det er nettsiden sin jobb å informere og overbevise besøkende til å velge deg.
Spennende nyheter for bedrifter som ønsker å målrette annonsering på TikTok! Plattformen har endelig lansert regional annonsering i Norge, noe som gir en unik mulighet
I dagens digitaliserte hverdag er tilstedeværelse på sosiale medier en uunnværlig del av enhver strategi.
Fra 1. juli 2023 slutter Google Analytics å behandle data i dagens Universal Analytics (UA), og da er det Google Analytics 4 (GA4) som gjelder.