Instagram og algoritmer
I denne artikkelen skal vi gå inn på hvordan du som bedrift kan jobbe med Instagram og algoritmer som en del av din markedsplan.
I denne artikkelen skal vi gå inn på hvordan du som bedrift kan jobbe med Instagram og algoritmer som en del av din markedsplan.
En markedsplan kan være så mye mer enn et kjedelig dokument som aldri blir lest. Vi har valgt en praktisk tilnærming til markedsplaner.
Det har skjedd mye i verden siden siste innlegg i bloggen som Andrea skrev i slutten av februar. Heldigvis er grunnen til det at vi rett og slett har hatt
Facebook marketplace er en shoppingløsning på Facebook. Marketplace er basert på markedets trender. En av disse trendene er at vi er mer utålmodige nå enn tidligere. Vår travle hverdag gjør
Søkemotoroptimalisering blir ofte presentert som noe av det viktigste en bedrift kan gjøre innen markedsføring. Vi tilbyr søkemotoroptimalisering som en av våre tjenester, men det er svært sjeldent vi får
Instagram Shopping hjelper bedrifter å tilrettelegge for at kunden enklest mulig får infoen de ønsker når de finner en interessant vare på internett. Instagram er en sosial plattform hvor vi
Kjører du kampanjer i Google Ads som ikke gir salg? Ønsker du at kunder som tidligere har vært på nettsiden din skal komme tilbake og gjennomføre et kjøp? Da er
Instagram markedsføring har aldri vært mer relevant! Gjør du Instagram markedsføringen riktig, kan det bli din vei til å treffe den riktige målgruppen for deg og ditt firma. Instagram har
Et av Robert Cialdini sine seks prinsipp innen overtalelse er gjensidighet. I dette blogginnlegget skal jeg vise deg hvordan du kan bruke påvirkningsteori om gjensidighet i din digitale markedsføring.
For noen år siden var Snapchat markedsføring veldig kostbart. Bedrifter måtte punge ut flere millioner kroner og man hadde kun muligheten til å kjøpe annonser ved å kontakte reklamebyrået til
Spennende nyheter for bedrifter som ønsker å målrette annonsering på TikTok! Plattformen har endelig lansert regional annonsering i Norge, noe som gir en unik mulighet
I dagens digitaliserte hverdag er tilstedeværelse på sosiale medier en uunnværlig del av enhver strategi.
Fra 1. juli 2023 slutter Google Analytics å behandle data i dagens Universal Analytics (UA), og da er det Google Analytics 4 (GA4) som gjelder.