Logo Utheve AS

Blogg om
digital markedsføring

gdpr-markedsføring-fremheve
Digital markedsføring
Haakon Kvithyll

Hva betyr GDPR for digital markedsføring?

GDPR, EUs nye personvernforordning, nærmer seg med stormskritt, noe som betyr store endringer for digital markedsføring. GDPR vil gjøre det vanskeligere for bedrifter å behandle kunders personopplysninger som ikke er gitt

Les mer
digital-markedsføring-i-2018-fremhevet
Digital markedsføring
Andreas Nicolai Helmersen

Digital markedsføring i 2018

2018 nærmer seg med stormskritt. Plutselig er et nytt år her. Nye budsjetter skal brukes. En markedsplan skal veilede oss gjennom året med mål om vekst og overskudd. Mulighetene et

Les mer
Google Ads
Andreas Nicolai Helmersen

Hvordan lykkes med Google Ads-markedsføring

Ads-markedsføring er viktigere enn noen gang. Å få tak i potensielle kunder som allerede har startet kjøpsprosessen ved å gjøre et søk på Google er kritisk for enhver bedrift – liten

Les mer
Snapchat-markedsføring-blogg
Snapchat
Andreas Nicolai Helmersen

Snapchat i markedsføring

Snapchat er i vinden som aldri før. Til og med de som nekter å lage en Facebook-profil har latt seg friste av det voksende sosiale mediet. Vi ser nærmere på

Les mer
markedsføring-i-sommerferien-blogg
Digital markedsføring
Andreas Nicolai Helmersen

Markedsføring i sommerferien

Sommerferien nærmer seg med stormskritt. Noen bedrifter lukker dørene. For andre bedrifter er det høysesong. En ting er sikkert, sommerferien byr på utfordringer og muligheter for alle når det kommer til markedsføring.

Les mer
markedsføring ord og uttrykk fremhevet blogg
Digital markedsføring
Andreas Nicolai Helmersen

Digital markedsføring ord og uttrykk

Utviklingen i digital markedsføring har vært lynrask de siste årene. Og med innovasjon følger nye begrep, verktøy og kanaler. For å gi deg bedre innsikt i markedsføringsuniverset har vi laget en

Les mer
markedsføring-og-identitet-fremhevet
Digital markedsføring
Andreas Nicolai Helmersen

Markedsføring og identitet: Hvem er du?

Hvordan du bruker din identitet i markedsføring kan være avgjørende for din suksess i 2017. Kaos og støy råder i markedskanalene, og en av de mest effektive måtene å skjære gjennom på

Les mer