
Digital markedsføring i 2018
2018 nærmer seg med stormskritt. Plutselig er et nytt år her. Nye budsjetter skal brukes. En markedsplan skal veilede oss gjennom året med mål om vekst og overskudd. Mulighetene et
2018 nærmer seg med stormskritt. Plutselig er et nytt år her. Nye budsjetter skal brukes. En markedsplan skal veilede oss gjennom året med mål om vekst og overskudd. Mulighetene et
Ads-markedsføring er viktigere enn noen gang. Å få tak i potensielle kunder som allerede har startet kjøpsprosessen ved å gjøre et søk på Google er kritisk for enhver bedrift – liten
Snapchat er i vinden som aldri før. Til og med de som nekter å lage en Facebook-profil har latt seg friste av det voksende sosiale mediet. Vi ser nærmere på
Sommerferien nærmer seg med stormskritt. Noen bedrifter lukker dørene. For andre bedrifter er det høysesong. En ting er sikkert, sommerferien byr på utfordringer og muligheter for alle når det kommer til markedsføring.
Utviklingen i digital markedsføring har vært lynrask de siste årene. Og med innovasjon følger nye begrep, verktøy og kanaler. For å gi deg bedre innsikt i markedsføringsuniverset har vi laget en
Facebook Pixel er et kraftig verktøy innebygd i Facebook. Hvis du bruker Facebook til å markedsføre din bedrift er dette et verktøy du bør ta i bruk i dag. I
Hvordan du bruker din identitet i markedsføring kan være avgjørende for din suksess i 2017. Kaos og støy råder i markedskanalene, og en av de mest effektive måtene å skjære gjennom på
Et nytt år har startet. Vi har et helt år med markedsføring og potensielle salg foran oss. Kom i gang med din markedsføring i dag med våre 3 tips: 1. Lag
I andre del av vår serie om sosiale medier skal vi se nærmere på innhold til sosiale medier markedsføring. Uten bra innhold er effekten av å være på sosiale medier
Mange bedrifter innser nå at de må ha et bevisst forhold til sosiale medier. Det positive er at mange bedrifter har opprettet sider på Facebook, LinkedIn etc., men få har en
I dagens digitaliserte hverdag er tilstedeværelse på sosiale medier en uunnværlig del av enhver strategi.
Fra 1. juli 2023 slutter Google Analytics å behandle data i dagens Universal Analytics (UA), og da er det Google Analytics 4 (GA4) som gjelder.
Det eksisterer et hav av nettsidebyggere der ute, både avanserte og mindre avanserte. Jeg vil i dette blogginnlegget ta for meg verktøyet vi bruker, og