Google Analytics og GDPR
Hva betyr GDPR for deg som bruker Google Analytics? GDPR er bare litt over en måned unna, og det finnes et hav av informasjon der ute. I dette blogginnlegget om GDPR
Hjem » Blogg om digital markedsføring
Hva betyr GDPR for deg som bruker Google Analytics? GDPR er bare litt over en måned unna, og det finnes et hav av informasjon der ute. I dette blogginnlegget om GDPR
GDPR, EUs nye personvernforordning, nærmer seg med stormskritt, noe som betyr store endringer for digital markedsføring. GDPR vil gjøre det vanskeligere for bedrifter å behandle kunders personopplysninger som ikke er gitt
2018 nærmer seg med stormskritt. Plutselig er et nytt år her. Nye budsjetter skal brukes. En markedsplan skal veilede oss gjennom året med mål om vekst og overskudd. Mulighetene et
Ads-markedsføring er viktigere enn noen gang. Å få tak i potensielle kunder som allerede har startet kjøpsprosessen ved å gjøre et søk på Google er kritisk for enhver bedrift – liten
Snapchat er i vinden som aldri før. Til og med de som nekter å lage en Facebook-profil har latt seg friste av det voksende sosiale mediet. Vi ser nærmere på
Sommerferien nærmer seg med stormskritt. Noen bedrifter lukker dørene. For andre bedrifter er det høysesong. En ting er sikkert, sommerferien byr på utfordringer og muligheter for alle når det kommer til markedsføring.
Utviklingen i digital markedsføring har vært lynrask de siste årene. Og med innovasjon følger nye begrep, verktøy og kanaler. For å gi deg bedre innsikt i markedsføringsuniverset har vi laget en
Facebook Pixel er et kraftig verktøy innebygd i Facebook. Hvis du bruker Facebook til å markedsføre din bedrift er dette et verktøy du bør ta i bruk i dag. I
Hvordan du bruker din identitet i markedsføring kan være avgjørende for din suksess i 2017. Kaos og støy råder i markedskanalene, og en av de mest effektive måtene å skjære gjennom på
Et nytt år har startet. Vi har et helt år med markedsføring og potensielle salg foran oss. Kom i gang med din markedsføring i dag med våre 3 tips: 1. Lag
Meld deg på vårt nyhetsbrev for å få tips innen digital markedsføring. Vi sender normalt 1 nyhetsbrev pr. måned eller mindre.
Nettsiden er den viktigste delen av markedsføringen. Det er nettsiden sin jobb å informere og overbevise besøkende til å velge deg.
I denne artikkelen skal vi gå inn på hvordan du som bedrift kan jobbe med Instagram og algoritmer som en del av din markedsplan.
En markedsplan kan være så mye mer enn et kjedelig dokument som aldri blir lest. Vi har valgt en praktisk tilnærming til markedsplaner.
– Ingen bindingstid
– Ingen oppstartskostnader
– Profesjonell markedsføring
Dette er enten nødvendige informasjonskapsler, eller informasjonskapsler som er anonymisert og ikke inneholder noen personlig informasjon som for eksempel ip adresse.
Dette er informasjonskapsler fra Facebook som brukes til å vise deg tilpasset markedsføring fra oss, og til å bygge speilmålgrupper.