Nettside, one-pager eller landingsside?
Nettsiden er den viktigste delen av markedsføringen. Det er nettsiden sin jobb å informere og overbevise besøkende til å velge deg.
Hjem » Resultatbasert markedsføring
Resultatbasert markedsføring på tvers av digitale kanaler og sosiale medier. Med performance marketing er resultatet alltid i fokus. Vi jobber målrettet med målgrupper, annonser og budsjett for å gi deg økt omsetning.
«FB kampanjen traff så godt at vi måtte avslutte kampanjen lenge før tida på grunn av stor pågang fra markedet.
Utheve har svart på oppgaven med gode løsninger, godt samarbeid og en effektivitet som passer oss som nyetablert selskap. Vi anbefaler gjerne Utheve som samarbeidspartner.«
Stein Erik Sørstrøm
Daglig leder Groweasy AS
Nei. Våre avtaler har ikke bindingstid. Vi fakturerer etterskuddsvis en gang i måneden. Hvis du for eksempel sier opp avtalen den 15, kjører vi ut måneden også er avtalen avsluttet.
Markedsføringsavtaler er ryggraden til Utheve. Det er fleksible avtaler som definerer rammene for markedsføringen av din bedrift. Det er ingen bindingstid så vi er like interessert som deg i å oppnå resultater. Hvis vi ikke oppnår resultater så mister vi deg som kunde.
Vi er kanaluavhengig. Det gjør at vi kan objektivt anbefale kanaler som passer best for deg. Vi jobber daglig med Facebook, Instagram, Snapchat og Google. I tillegg har vi tilgang på kanaler som Adressa, VG.no med fler gjennom strategiske partnerskap.
Vi er stolt over at vi har mange små gründerbedrifter som kunder. Ja, vi har også en del større bedrifter, men digital markedsføring gjør at effektiv markedskommunikasjon er tilgjengelig for alle bedrifter, små og store.
Vi tilpasser markedsføringsavtalen til deg. Det er stor forskjell på å kjøre en Facebook kampanje og det å kjøre nasjonale salgsutløsende kampanjer på Google, Snapchat, Facebook samt overvåkning av brukeratferd på landingssiden. De fleste markedsføringsavtalene ligger mellom 4 000 kr og 18 000 kr pr. måned. Annonsekostnad kommer i tillegg.
Fyll ut de 3 feltene under for å få et uforpliktende tilbud på resultatbasert digital markedsføring. Vi kontakter deg ved første anledning:
Mange av våre kunder er usikker på hvilke kanaler de skal velge. Dette er en problemstilling vi er godt kjent med. Det finnes jo så mange kanaler å velge mellom. Og i hver kanal er det mange plasseringer å velge mellom. Bare på Facebook finnes det titalls forskjellige plasseringer du kan velge for annonsene dine.
Etter å ha blitt kjent med din bedrift og produktet/tjenesten du ønsker vi skal markedsføre, kommer vi med en anbefaling på kanaler. Ofte er det en kombinasjon av flere kanaler som gir best resultat:
Facebook markedsføring er vår mest populære kanal. Vi produserer knallgode kampanjer som treffer målgruppen direkte. Det er få kanaler som kan måle seg med Facebook når det kommer til segmentering.
Snapchat markedsføring er en svært kostnadseffektiv kanal. Det er lite konkurranse fra andre annonsører i Norge pr. i dag, og vi har flere markedsførere som er sertifisert i Snapchat markedsføring.
Annonsering på Google er en av de kjappeste tiltakene du kan gjøre for å øke salget. Bli sett når kunden søker etter tjenester og produkter du tilbyr. Ta din plass i kundenes kjøpsprosess og øk salget med kampanjer på Google!
Vi har et tett samarbeid med FF-marked som gjør at vi kan tilby plasseringer i alt fra lokal-aviser til vg.no til konkurransedyktige priser. Vi tar ansvar for hele kanalmiksen, og du trenger kun å forholde deg til oss.
Google display lar oss plassere bildeannonser på kjente nettsteder, eller videoannonser på Youtube. Kan blant annet målrette mot personer som har besøkt visse nettsider - effektivt!
Nye kanaler dukker stadig vekk opp. TikTok er for eksempel en kanal som nå har begynt å åpne opp for annonsering. Vi følger aktivt med på utviklingen, slik at våre kunder alltid er oppdatert.
«Utheve har kjørt kampanjer med konverteringsmåling på sosiale medier for å få flere nedlastinger av appen vår GrabACab. Takk for bra innsats. Resultatet ble bra, og vi ser frem til fullansering og videre samarbeid.«
Kristian Henrik Svindal
Daglig leder
«Utheve hjelper oss med alt av markedsføring vi foretar oss.
Særdeles dyktige. Utheve er pålitelige, punktlige, flinke og kunnskapsrike innen sitt fag. Enkelt å anbefale videre!»
Stian Mikalsen
Salgs- og markedssjef i Norsk Coating AS
«Rako AS engasjerte Utheve for å bistå med markedsføring av våre tjenester. Vi har erfart at Utheve er profesjonelle og løsningsorienterte. De har bidratt til en effektiv markedsføring for å nå våre mål.
Kan absolutt anbefale Utheve.»
Tore Høyland
Daglig leder Rako AS
«Utheve har stor kompetanse på det de driver med, er fleksible og løsningsorienterte, samt at de leverer veldig raskt. Vi oppnår bedre resultater med Utheve og kan trygt anbefale dem til andre.»
Kristian Lyng-Jørgensen
Salgs & Markedssjef Rissa Kraftlag
Fyll ut de 3 feltene under for å få et uforpliktende tilbud på resultatbasert digital markedsføring. Vi kontakter deg ved første anledning:
Meld deg på vårt nyhetsbrev for å få tips innen digital markedsføring. Vi sender normalt 1 nyhetsbrev pr. måned eller mindre.
Nettsiden er den viktigste delen av markedsføringen. Det er nettsiden sin jobb å informere og overbevise besøkende til å velge deg.
I denne artikkelen skal vi gå inn på hvordan du som bedrift kan jobbe med Instagram og algoritmer som en del av din markedsplan.
En markedsplan kan være så mye mer enn et kjedelig dokument som aldri blir lest. Vi har valgt en praktisk tilnærming til markedsplaner.
– Ingen bindingstid
– Ingen oppstartskostnader
– Profesjonell markedsføring
Dette er enten nødvendige informasjonskapsler, eller informasjonskapsler som er anonymisert og ikke inneholder noen personlig informasjon som for eksempel ip adresse.
Dette er informasjonskapsler fra Facebook som brukes til å vise deg tilpasset markedsføring fra oss, og til å bygge speilmålgrupper.