
Har du begynt overgangen til Google Analytics 4?
Fra 1. juli 2023 slutter Google Analytics å behandle data i dagens Universal Analytics (UA), og da er det Google Analytics 4 (GA4) som gjelder.
Resultatbasert markedsføring på tvers av digitale kanaler og sosiale medier. Med performance marketing er resultatet alltid i fokus. Vi jobber målrettet med målgrupper, annonser og budsjett for å gi deg økt omsetning.
Mange av våre kunder er usikker på hvilke kanaler de skal velge til resultatbasert markedsføring. Dette er en problemstilling vi er godt kjent med. Det finnes jo så mange kanaler å velge mellom. Og i hver kanal er det mange plasseringer å velge mellom. Bare på Facebook finnes det titalls forskjellige plasseringer du kan velge for annonsene dine.
Etter å ha blitt kjent med din bedrift og produktet/tjenesten du ønsker vi skal markedsføre, kommer vi med en anbefaling på kanaler. Ofte er det en kombinasjon av flere kanaler som gir best resultat:
Facebook markedsføring er vår mest populære kanal. Vi produserer knallgode kampanjer som treffer målgruppen direkte. Det er få kanaler som kan måle seg med Facebook når det kommer til segmentering.
Snapchat markedsføring er en svært kostnadseffektiv kanal. Det er lite konkurranse fra andre annonsører i Norge pr. i dag, og vi har flere markedsførere som er sertifisert i Snapchat markedsføring.
Annonsering på Google er en av de kjappeste tiltakene du kan gjøre for å øke salget. Bli sett når kunden søker etter tjenester og produkter du tilbyr. Ta din plass i kundenes kjøpsprosess og øk salget med kampanjer på Google!
Vi har et tett samarbeid med FF-marked som gjør at vi kan tilby plasseringer i alt fra lokal-aviser til vg.no til konkurransedyktige priser. Vi tar ansvar for hele kanalmiksen, og du trenger kun å forholde deg til oss.
Google display lar oss plassere bildeannonser på kjente nettsteder, eller videoannonser på Youtube. Kan blant annet målrette mot personer som har besøkt visse nettsider - effektivt!
Nye kanaler dukker stadig vekk opp. TikTok er for eksempel en kanal som nå har begynt å åpne opp for annonsering. Vi følger aktivt med på utviklingen, slik at våre kunder alltid er oppdatert.
Vi vil gjerne høre mer om din bedrift og se om vi kan bistå dere. Fyll inn feltene under. Vi kontakter deg ved første anledning:
Nei. Våre avtaler har ikke bindingstid. Vi fakturerer etterskuddsvis en gang i måneden. Hvis du for eksempel sier opp avtalen den 15, kjører vi ut måneden også er avtalen avsluttet.
Vi er kanaluavhengig. Det gjør at vi kan objektivt anbefale kanaler som passer best for deg. Vi jobber daglig med Facebook, Instagram, Snapchat og Google. I tillegg har vi tilgang på kanaler som Adressa, VG.no med fler gjennom strategiske partnerskap.
Vi tilpasser markedsføringsavtalen til din bedrift. Det er stor forskjell på å kjøre en spisset Facebook kampanje og det å kjøre nasjonale salgsutløsende kampanjer på Google, Snapchat, Facebook samt overvåkning av brukeratferd på landingssiden. De fleste markedsføringsavtalene ligger mellom 7 500 kr og 18 500 kr pr. måned. Annonsekostnad kommer i tillegg.
Markedsføringsavtaler er våre kunders foretrukne samarbeidsform. Det er fleksible avtaler som definerer rammene for markedsføringen av din bedrift. Det er ingen bindingstid så vi er like interessert som deg i å oppnå resultater. Hvis vi ikke oppnår resultater så mister vi deg som kunde.
Fra 1. juli 2023 slutter Google Analytics å behandle data i dagens Universal Analytics (UA), og da er det Google Analytics 4 (GA4) som gjelder.
Det eksisterer et hav av nettsidebyggere der ute, både avanserte og mindre avanserte. Jeg vil i dette blogginnlegget ta for meg verktøyet vi bruker, og
TikTok er en plattform der personer kan dele korte videoer, alt fra sekunder til max 3 minutters videoer. Denne appen ble lansert i 2017, og