TikTok Annonsering: Endelig mulig å nå ut regionalt i Norge!
Spennende nyheter for bedrifter som ønsker å målrette annonsering på TikTok! Plattformen har endelig lansert regional annonsering i Norge, noe som gir en unik mulighet
ITavisen og Utheve samarbeider om å levere et unikt markedsføringstilbud. ITavisens lesere er en attraktiv målgruppe for mange bedrifter. Prøv kalkulatoren vår for å estimere en pris:
Sponset artikkel blir synlig på forsiden i kampanjeperioden. Den blir seende lik ut som vanlige artikler, men vil være markert med «Annonse».
I snitt så har forsiden til ITavisen 75 000 visninger pr dag.
Artikkelen skrevet av dere eller en av journalistene i ITavisen blir seende helt lik ut som vanlige artikler. Slik at brukeropplevelsen til ITavisen sine lesere blir tilnærmet lik.
Antall visninger av artikkelen varierer basert på tema, men erfaringsmessig så forventer vi fra 1000 – 5000 visninger første dag, deretter en halvering hver dag etter publisering.
ITavisen har 22 000 følgere på Facebook. Ved bestilling av sponset artikkel så har vi muligheten til å publisere et Facebook-innlegg med link til artikkelen for å generere enda mer trafikk og synlighet.
Vi forventer ca 1000 visninger pr 75 kroner i annonsekostnad.
Spennende nyheter for bedrifter som ønsker å målrette annonsering på TikTok! Plattformen har endelig lansert regional annonsering i Norge, noe som gir en unik mulighet
I dagens digitaliserte hverdag er tilstedeværelse på sosiale medier en uunnværlig del av enhver strategi.
Fra 1. juli 2023 slutter Google Analytics å behandle data i dagens Universal Analytics (UA), og da er det Google Analytics 4 (GA4) som gjelder.