Markedsføring og identitet: Hvem er du?
Hvordan du bruker din identitet i markedsføring kan være avgjørende for din suksess i 2017. Kaos og støy råder i markedskanalene, og en av de mest effektive måtene å skjære gjennom på
Hvordan du bruker din identitet i markedsføring kan være avgjørende for din suksess i 2017. Kaos og støy råder i markedskanalene, og en av de mest effektive måtene å skjære gjennom på
Et nytt år har startet. Vi har et helt år med markedsføring og potensielle salg foran oss. Kom i gang med din markedsføring i dag med våre 3 tips: 1. Lag
I andre del av vår serie om sosiale medier skal vi se nærmere på innhold til sosiale medier markedsføring. Uten bra innhold er effekten av å være på sosiale medier
Mange bedrifter innser nå at de må ha et bevisst forhold til sosiale medier. Det positive er at mange bedrifter har opprettet sider på Facebook, LinkedIn etc., men få har en
Markedsføring handler om å nå relevante mottakere med ditt budskap. Påvirkning oppstår når budskapet permanent eller midlertidig endrer holdningen til mottakeren. I dette innlegget skal vi vise deg hvordan du kan utforme budskapet
B2B (business to business) markedsføring er en stor utfordring for mange. Spesielt hvis det er tjenester og ikke et fysisk produkt du markedsfører. Den største feilen mange gjør er at
Evnen til å påvirke. Det er noe vi lærer fra vi er små barn. Kanskje de beste til å påvirke er små barn. De spiller på sympati, sinne, kjærlighet og
Vi gir deg 3 nyhetsbrev tips. Det finnes mange nyhetsbrev tips vi kan skrive om. Alt fra teorier om påvirkning til hvordan å komme over en skrivesperre. Vi skal gjøre
Kunsten å påvirke går helt tilbake til de store filosofene som Aristoteles.