Markedsføring i sommerferien
Sommerferien nærmer seg med stormskritt. Noen bedrifter lukker dørene. For andre bedrifter er det høysesong. En ting er sikkert, sommerferien byr på utfordringer og muligheter for alle når det kommer til markedsføring.
Sommerferien nærmer seg med stormskritt. Noen bedrifter lukker dørene. For andre bedrifter er det høysesong. En ting er sikkert, sommerferien byr på utfordringer og muligheter for alle når det kommer til markedsføring.
Utviklingen i digital markedsføring har vært lynrask de siste årene. Og med innovasjon følger nye begrep, verktøy og kanaler. For å gi deg bedre innsikt i markedsføringsuniverset har vi laget en
Facebook Pixel er et kraftig verktøy innebygd i Facebook. Hvis du bruker Facebook til å markedsføre din bedrift er dette et verktøy du bør ta i bruk i dag. I
Hvordan du bruker din identitet i markedsføring kan være avgjørende for din suksess i 2017. Kaos og støy råder i markedskanalene, og en av de mest effektive måtene å skjære gjennom på
Et nytt år har startet. Vi har et helt år med markedsføring og potensielle salg foran oss. Kom i gang med din markedsføring i dag med våre 3 tips: 1. Lag
I andre del av vår serie om sosiale medier skal vi se nærmere på innhold til sosiale medier markedsføring. Uten bra innhold er effekten av å være på sosiale medier
Mange bedrifter innser nå at de må ha et bevisst forhold til sosiale medier. Det positive er at mange bedrifter har opprettet sider på Facebook, LinkedIn etc., men få har en
Markedsføring handler om å nå relevante mottakere med ditt budskap. Påvirkning oppstår når budskapet permanent eller midlertidig endrer holdningen til mottakeren. I dette innlegget skal vi vise deg hvordan du kan utforme budskapet
B2B (business to business) markedsføring er en stor utfordring for mange. Spesielt hvis det er tjenester og ikke et fysisk produkt du markedsfører. Den største feilen mange gjør er at