TikTok Annonsering: Endelig mulig å nå ut regionalt i Norge!
Spennende nyheter for bedrifter som ønsker å målrette annonsering på TikTok! Plattformen har endelig lansert regional annonsering i Norge, noe som gir en unik mulighet
Vi har spesialisert oss på Facebook-markedsføring, og kan hjelpe deg med å knekke koden. Det er stor konkurranse på Facebook i dag, og det krever presise målgrupper og annonser for å få god avkastning på annonsebudsjettet.
«FB kampanjen traff så godt at vi måtte avslutte kampanjen lenge før tida på grunn av stor pågang fra markedet.
Utheve har svart på oppgaven med gode løsninger, godt samarbeid og en effektivitet som passer oss som nyetablert selskap. Vi anbefaler gjerne Utheve som samarbeidspartner.»
Stein Erik Sørstrøm
Daglig leder Groweasy AS
Fyll ut de 3 feltene under for å få et uforpliktende tilbud på resultatbasert digital markedsføring:
Nei. Våre avtaler har ikke bindingstid. Vi fakturerer etterskuddsvis en gang i måneden. Hvis du for eksempel sier opp avtalen den 15, kjører vi ut måneden også er avtalen avsluttet.
Markedsføringsavtaler er ryggraden til Utheve. Det er fleksible avtaler som definerer rammene for markedsføringen av din bedrift. Det er ingen bindingstid så vi er like interessert som deg i å oppnå resultater. Hvis vi ikke oppnår resultater så mister vi deg som kunde.
Vi tilpasser markedsføringsavtalen til deg. Det er stor forskjell på å kjøre en Facebook kampanje og det å kjøre nasjonale salgsutløsende kampanjer på Google, Snapchat, Facebook samt overvåkning av brukeratferd på landingssiden. De fleste markedsføringsavtalene ligger mellom 4 000 kr og 18 000 kr pr. måned. Annonsekostnad kommer i tillegg.
Vi er kanaluavhengig. Det gjør at vi kan objektivt anbefale kanaler som passer best for deg. Vi jobber daglig med Facebook, Instagram, Snapchat og Google. I tillegg har vi tilgang på kanaler som Adressa, VG.no med fler gjennom strategiske partnerskap.
Spennende nyheter for bedrifter som ønsker å målrette annonsering på TikTok! Plattformen har endelig lansert regional annonsering i Norge, noe som gir en unik mulighet
I dagens digitaliserte hverdag er tilstedeværelse på sosiale medier en uunnværlig del av enhver strategi.
Fra 1. juli 2023 slutter Google Analytics å behandle data i dagens Universal Analytics (UA), og da er det Google Analytics 4 (GA4) som gjelder.