Facebook markedsføring er en av de mest effektive markedsføringstiltakene. Markedsføring på Facebook er den mest populære tjenesten vi tilbyr.
Målrettede kampanjer i Facebook Ads gir oss muligheten til å skreddersy avanserte kampanjer som vises direkte til målgruppen. Dette gir oss rom for å teste forskjellige versjoner av annonsene for å se hva som gir mest salg. For å finne hva som gir best resultater raskest mulig tester vi alt fra budskapet til målgruppen.
Markedsføring på Facebook kan være en av de beste måtene å selge ditt produkt og tjeneste på nett. Vi har en profesjonell og effektiv tilnærming. Facebook markedsføring er en av de mest populære tjenestene vi tilbyr.
Fyll ut de 3 feltene under for å få et uforpliktende tilbud på facebook markedsføring. Vi kontakter deg ved første anledning:
Vi har nå fått hjelp av Utheve til annonser på Facebook og Google i 2 uker.
Allerede nå ser vi gode resultater. Andreas har kontroll på hver minste detalj og vi får flere e-poster hver uke om tips til forbedringer.
Vi anbefaler absolutt Utheve!
Stina Fure
Daglig leder Mad Goats AS
Vi har fått hjelp av Utheve AS med Facebook markedsføring og digital strategi. Utheve AS oppleves som ærlig, tillitsskapende og profesjonell. Faktisk den mest profesjonelle aktøren i bransjen vi har vært bort i.
Vi er veldig fornøyd med jobben som ble gjort, og satte spesielt pris på at Utheve AS brukte tid på å virkelig forstå vår bedrift og situasjon.
Arshad Jakob Jamil
Daglig leder Ungdomsakademiet AS
Vi i Funky Doris har vært kjempefornøyd med servicen til Utheve.
Klare og tydelige råd på markedsføring på Facebook, og tett oppfølging av kampanje.
Tove Trydal
Daglig leder Funky Doris AS
Resultatet av 30 dager med markedsføring. Kunde har en nettbutikk for bøker. En kampanje pr. bok – 4 kampanjer som ble kjørt over 30 dager. Vi sporer kjøp via Facebook Pixel. Her ser vi at kampanjen har resultert i 50 kjøp i nettbutikken. Gjennomsnittsverdien på et kjøp er ca. 500 kr.
Med andre ord ga 1 krone investert i annonser 10 kroner i økt omsetning/salg!
De to annonsene over ble begge vist til samme målgruppe på Facebook. Eneste forskjellen er overskriften under bildet for å teste hva som ga best resultat.
Etter ca 10 dager var kurset utsolgt!
Mange kampanjer har som mål å få potensielle kunder til å ta kontakt. I en travel hverdag med mange forstyrrelser kreves det mye for å få en person til å bruke av tiden sin til å gå i dialog med en potensiell leverandør.
Terskelen for å ta kontakt er ofte høy. Spesielt hvis de må klikke seg gjennom flere sider, og fylle ut lange kontaktskjema.
For å redusere terskelen for å ta kontakt brukte vi Facebook sin innebygde chat-funksjon. Dette kombinert med smart målretting og budgivning ga et overveldende resultat:
Etter 1 uke var kunden vår i dialog med 25 potensielle reisende via Facebook Messenger.
Her ser vi det fulle potensiale til Facebook når man treffer målgruppen med riktig budskap. Vi sporer kjøp via Facebook Pixel. Her ser vi at kampanjen har resultert i 20 kjøp på nettbutikken. Gjennomsnittsverdien på et kjøp var 1000 kr.
Som du ser brukte vi 39,74 kr i annonsekroner pr. kjøp.
Med andre ord resulterte kampanjen vi kjørte for kunden ca 20 000 kr i omsetning for 794,86 kr i annonsekostnader.
Fyll ut de 3 feltene under for å få et uforpliktende tilbud på facebook markedsføring. Vi kontakter deg ved første anledning:
Vi jobber hver uke hele året med Facebook i et stort spekter av bransjer.
et markedsføringsbyrå
© 2024 Utheve
Personvernerklæring
Utviklet av oss 😊
et markedsføringsbyrå