
Introduksjon til sosiale medier markedsføring del 1: Hvilken plattform?
Mange bedrifter innser nå at de må ha et bevisst forhold til sosiale medier. Det positive er at mange bedrifter har opprettet sider på Facebook, LinkedIn etc., men få har en
Mange bedrifter innser nå at de må ha et bevisst forhold til sosiale medier. Det positive er at mange bedrifter har opprettet sider på Facebook, LinkedIn etc., men få har en
Markedsføring handler om å nå relevante mottakere med ditt budskap. Påvirkning oppstår når budskapet permanent eller midlertidig endrer holdningen til mottakeren. I dette innlegget skal vi vise deg hvordan du kan utforme budskapet
B2B (business to business) markedsføring er en stor utfordring for mange. Spesielt hvis det er tjenester og ikke et fysisk produkt du markedsfører. Den største feilen mange gjør er at
Evnen til å påvirke. Det er noe vi lærer fra vi er små barn. Kanskje de beste til å påvirke er små barn. De spiller på sympati, sinne, kjærlighet og
Vi gir deg 3 nyhetsbrev tips. Det finnes mange nyhetsbrev tips vi kan skrive om. Alt fra teorier om påvirkning til hvordan å komme over en skrivesperre. Vi skal gjøre
Kunsten å påvirke går helt tilbake til de store filosofene som Aristoteles.
Selv om «kun» 25% av befolkningen i Norge er på LinkedIn så er det en veldig relevant andel av befolkningen. Spesielt om din bedrift selger til bedriftsmarkedet. Vær tidlig ute
Facebook-markedsføring er viktig fordi 70% av Norges befolkning bruker Facebook. Tenk deg hvor fantastisk det er å ha en kanal hvor du kan nå ut til så å si hele målgruppen din. For bare
Din Linkedin-profil er ditt digitale visittkort. Din digitale merkevare. Dette er et verktøy mange beslutningstakere bruker for å avgjøre hvem de ønsker å samarbeide med. I dette blogginnlegget skal vi