Påvirkning og markedsføring: Gjensidighet
Evnen til å påvirke. Det er noe vi lærer fra vi er små barn. Kanskje de beste til å påvirke er små barn. De spiller på sympati, sinne, kjærlighet og
Evnen til å påvirke. Det er noe vi lærer fra vi er små barn. Kanskje de beste til å påvirke er små barn. De spiller på sympati, sinne, kjærlighet og
Vi gir deg 3 nyhetsbrev tips. Det finnes mange nyhetsbrev tips vi kan skrive om. Alt fra teorier om påvirkning til hvordan å komme over en skrivesperre. Vi skal gjøre
Kunsten å påvirke går helt tilbake til de store filosofene som Aristoteles.
Selv om «kun» 25% av befolkningen i Norge er på LinkedIn så er det en veldig relevant andel av befolkningen. Spesielt om din bedrift selger til bedriftsmarkedet. Vær tidlig ute
Facebook-markedsføring er viktig fordi 70% av Norges befolkning bruker Facebook. Tenk deg hvor fantastisk det er å ha en kanal hvor du kan nå ut til så å si hele målgruppen din. For bare
Din Linkedin-profil er ditt digitale visittkort. Din digitale merkevare. Dette er et verktøy mange beslutningstakere bruker for å avgjøre hvem de ønsker å samarbeide med. I dette blogginnlegget skal vi
Alt fra tenåringer til store konsern vil vite hvordan man får flere Facebook-likes. I tillegg til å vise deg hvordan du kan få flere Facebook-likes, så skal vi se på ulike typer
Når noen søker etter et produkt eller en tjeneste på Google, er de i kjøpsmodus. Hvis din bedrift ikke er blant de første resultatene i Google-søk går dere glipp av mange salg. I
Facebook brukere belønner firmaer som skriver gode innlegg. Se for deg at du nettopp har postet et innlegg på Facebook. Du har brukt flere timer på å finpusse innlegget. Grammatikken er lest gjennom
Utheve er et digitalt markedsføringsbyrå med fokus på å bryte ned barrieren mellom deg og kundene dine. I dagens marked er det lett å falle fra med stadig nye digitale kanaler. Ved