Strandveien Auto er en av våre viktigste kunder, med fire avdelinger som hver har ulike behov og mål for markedsføringen. For å kunne levere effektive og målrettede resultater, har vi en strukturert tilnærming som sikrer både helhetlig og avdelingsspesifikk kommunikasjon.
Flere avdelinger hos Strandveien Auto spesialiserer seg på ulike produkter. Dette betyr at vi må tilpasse strategien basert på avdelingens målgruppe, produkter og sesongvariasjoner. Ved å lage individuelle markedsføringsplaner for hver avdeling kan vi:
Til tross for at hver avdeling har sin unike plan, er det viktig å sikre at markedsføringen for Strandveien Auto fremstår enhetlig og gjenkjennelig. Dette gjør vi ved å:
Denne strukturerte tilnærmingen har gjort det mulig for oss å håndtere kompleksiteten til en stor kunde som Strandveien Auto uten at det går på bekostning av kvaliteten eller effektiviteten vi er kjent for.
Vi tar gjerne en prat med dere for å avdekke om vi er en god match.