NST Gardermoen er en spennende kunde for oss, der vi markedsfører deres produkter gjennom Facebook og Google med et klart mål: å øke salget via deres nettside. Å treffe en lidenskapelig gruppe av motorsyklister er en unik utfordring som krever kreativ tenkning og en skreddersydd tilnærming. 

Resultatet

Når vi jobber med en spesifikk målgruppe, er det én ting mange av oss kan relatere til – det sosiale aspektet og ønsket om å bli likt. Ofte kjøper vi produkter som andre også liker, fordi det gir en følelse av trygghet å vite at andre har godkjent produktet.

Derfor er det viktig å fremheve popularitet når vi markedsfører mot en gruppe mennesker med felles interesser. Å vise til mange likes og engasjement på en kampanje kan være en svært effektiv strategi, noe vi så tydelig i denne kampanjen. Dette underbygger påstanden om at det andre har likt – er lettere å selge.

Interessert i tydelig markedsføring?

Vi tar gjerne en prat for å avdekke dine behov og ønsker.